TXERRIAK GIZONA JATEKO ESKUBIDEA DU












Momentu honetan inork ez daki zer egin. Nere ustez onena da, denbora pasatzen uztea eta dena etorriko da berriro bere lekura.
Nik gauza bat egin dut, agian ez nuena egin behar, bain egina dago, momentu honetan Asentxiaren ondoan nago eta ez dut transexuala izateko itxurarik.
Nerea iritzi bat besterik ez da, gainera nahiko azkar esan dut pentsatu dudana.
Bestela zer esango dut! Hemengo giro eroa hasi da baretzen, ba zen ordua. Dagoeneko Asentxia altxa du eskua, ziur nago zedozer esateko edukiko duela eta ia ziur nago, sakona dela esango duena.
Mirenek buruarekin eman dio baimena.
-- Ez naiz etorri Zorionaren Trenera ebakuntza baten bila, hori ez da eta ez da izango inoiz nere helburua.
Tren osoa aho zabalik utzi du. Azkenean Maite Klowaskyk altxa du eskua.
-- Aizu Asentxia, orain daukazu aukera ederra ebakuntzarik gabe emakumea izateko.
Harrituta erabat gelditu da Jaungoikoaren alaba.
-- Nola?
-- Nere semeak azkar eta goxo goxo jango dizu zakila.
Tren osoa zutitu da! Bidaiari batek ezin du kontrolatu bere burua eta Maiteri lepotik heldu dio. Eskerrak Txomin ondoan dagoela!
Eromen handi honetan, norbaiti bururatu zaio ACDC a topo jartzea!!!! Hau zen falta zena!!!!!
Gaztetan oso gustokoa nuen eta orain......ere bai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez dakit zenbat urte biziko naizen.....berdin da. Nahiz eta hamar mila urte bizi, momentu hau ez zait inoiz ahaztuko.
Eta ez naiz bakarra. Txanpain botilak irekita daude eta edan egingo dugu. Purua piztu eta txalo bero bat!!!!
Trena trastornatu eginda erabat, nere ustez hunkitu egin gara eta zer? Ez da batere txarra negar piskat pozik egitea.
Minutuak aurrera egin dute eta Miren ohartu da zerbait esan behar duela. Zerbait esan eta pisutxua.
Emakume txiki hau handitu egiten da horrelako momentutan. Zedozer handia esango du.
-- Rafaelekin Udaletxean hitzegin nuenean, galdetu nion ia Trenean zerbait debekatua egongo zen. Hasieran ez zuen ondo ulertu nere galdera. Berriro galdetu nion eta esan zidan, Hendaiako Udaletxeak baimentzen zuela Zorionaren Trenean, gertatzen zen dena, baldin ba zen Zoriona bilatzearen inguruan. Beraz, Maitek Asentxiari egin dion gonbidapena oso legala da. Aurrera gonbidatua, hala nahi baldin badu.
Berriro entzun dira sekulako garraxiak eta disparateak. Hala ere, Maite igo da mahai gainera.
--  Ez dakit eta ez dut ulertzen, zergatik dagoen hemen hainbeste zarata. Zer da arazoa? Txerri batek jango diola gizon bati zakila? Zenbat urte, mila edo bost mila urte gutxienez pasa dira, gizona txerria jaten duela eta
ez da ezer gertatzen, oso normala da.
-- Ez da batere berdina! Hori trenean ezin dugu onartu!!!! Antton hasi da hemengo heltzea gehiago berotzen.
-- Zergatik ez! Gizona aberea da, ez du eta ez duzue arimarik!!! Nazkagarri batzuk zarete.!!!!
Arantxak ez du Antton begi onez ikusten eta haserretu da benetan!!
Momentu hau oso, oso, arriskutxua da. Askotan egiten duten bezela, bi sikologak elkarri begiratu dira. Ba dirudi biek igoko direla gora.
Asentxiak negar egiteko ez du askoz gehiago behar eta ez naiz batere harritzen. Orain hasiko da Ainhoa, ea zer esaten duen.
-- Mesedez lasaitasun piskat eskatzen zaituztegu denoiri. Trenean beti egon dira eztabaidak eta azkenean ulertu dugu, iritsi behar dugula adostasun batera.
-- Txerrikeri hori ezin dugu onartu Trenean!!!Anttonek ez du amore eman nahi.
Bat batean Arantxa Etxezarreta zalapartaka igo da mahai gainera. Ia ia Idoia bota du lurrera, eskerrak Ainhoak heldu dion.
-- Gizajaleak hor zaudete hortzak zorrozten, nazkagarri zikinak!!!! Zergatik ezin du Txerri gazte batek horrelako gonpidapena egin. Non dago debekua? Azken finean mesede bat besterik ez da. Ebakuntzarik gabe, goxo goxo, batere  odolik gabe, jolasten, ahal dio kendu hainbeste arazo ematen dion zakil hori.
Berriro zatitzen da egongela, hala ere zertxobait lasaitu da giroa, ba zen ordua.
Ustegabean, nik behintzat ez dut ikusi Asentxia hitzegiteko prest. Ez naiz harritzen bukatzeko gogoa izatea.
-- Ez dut nahi segundo bat gehiago eztabaida hau jarraitzea. Bukatu da!!!
Orain berriz Jakes Pomadere sendagilea hartu behar du hitza.
-- Barkatu baino, hau esan behar dut. Asentxia emakumea da eta eskubidea osoa dauka ebakuntza egiteko. Berak nahi badu , Donibaneko Poliklinikan egingo diote ebakuntza eta dohainik gainera. Hendaiako Udaletxeak ordainkodu du dena.
Asentxiak berriro esan beharko du zerbait, ea behingoz bukatzen den eztabaida aspergarri hori.
-- Eztabaida hori bukatu da. Orain nahiko nuke esan zertara etorri naizen Trenera. Mesedez minutu batzuk eskatzen ditut.
-- Esan dizuet Jaungoikoaren alaba naizela eta gauza asko dakizkit egiten, baino noski, laguntza behar dut.


hurrengo kapitulua

JAUNGOIKOAREN ALABA LAGUNTZA BEHAR DU